دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام قسم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام قسم

متل قو موزیک

دانلود موزیک

motelghoomusic

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات






دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام قسم
نویسنده : محمد بائوج دانیالی چهار شنبه 26 آذر 1393 ساعت 3:54 بازدید 847 بار


 

 

آهنگساز : سامان جلیلی - تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادران

ترانه : امید علیجانی - گیتار : کیان دارات - ویولن : عرفان پاشا - طراحی : حامی صالحی

 

 

 

 

 

 

 


متن آهنگ

 
به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره می‌مونم
چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم
به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم
تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم
تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه‌های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه
مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه
جای تیغت رو قلب من هنوز زخمامو می‌بوسه
مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده
چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده
تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی
شریک لحظه‌های من شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات